måndag 19 september 2011

Sverige

Länge sedan det blev ett inlägg i bloggen. Nu måste jag ta mig i kragen och bli bättre på att uppdadera. Jag tänkte börja med en bildkavalkad från våra 7 veckor i Sverige. Men, nu har jag suttit och letat efter bilder på datorn utan att hitta knappt någonting. Jag har varit jättedålig på att fota i sommar, vilket jag ångrar nu, men jag vet att ni andra sitter inne med många bilder. Därför efterlyser jag bilder från t.ex. Nova och Melinas kalas, fikat ute i Bjuröklubb, kusinerna och andra tillfällen. Maila till mig!













3 kommentarer:

  1. mmmm... åhh, surströmmingen. Mums!
    Nu vill jag se lite USA uppdateringar också ;) Ni har det varmt där? Här har vi kring 10-15 grader på dagarna.
    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Vi tittar in på bloggen dagligen bara så att ni vet:) Hoppas att det går bra för er på andra sidan havet och att allting går vägen så även vi kan boka en resa över i april! //Mattias & Jessica

    SvaraRadera
  3. Jag ska bli bättre på att uppdatera, lovar!

    SvaraRadera