måndag 12 december 2011

Nya fynd

Nu när Halloweenfirandet var över så sålde affärerna ut sina lager med kostymer och då passade jag på att köpa några kostymer till barnen. De klär ut sig var och varannan dag så det är ett uppskattat inslag i leksakshögen. Jag betalade 2-3 dollar per kostym (dvs. 13-20 kr) riktiga fynd! De får helt klart följa med i resväskan hem till Sverige...


Ett träskmonster

En Alien (Nova älskar att ha på sig den masken)

Neo och Preston leker.

Jag tog med mig Neos alla utklädningskläder från Sverige och hit när vi var hem i somras. Denna tror jag att han fick av Mattias för några jular sedan och den har varit mycket uppskattad. Han vill ofta ha den då vi går och handlar eftersom han försöker få omgivningen att ge honom uppmärksamhet istället för Nova, och det brukar funka!
Jag köpte även några utklädningsklänningar i storlek 3-5 år...

 Samma bra pris som för monsterkostymerna...

2 kommentarer:

  1. Men ååå, jag vill också ha en träskmonsterdräkt! Den var ju hur fräck som helst ju!

    SvaraRadera
  2. Om jag hittar en i din storlek så köper jag den! :-)

    SvaraRadera