torsdag 6 oktober 2011

Kupongjakten del 2

Jag fortsätter min jakt på kuponger och Gratis klipp! Jag har börjat samla på mig en hel del och kommer aldrig hinna använda upp alla shampoon, balsam, krämer, tandborstar, tandkrämer, smink m.m. som jag dragit hem. Men det hindrar mig inte från att forsätta. Det är så kul! Speciellt för mig som helt saknar inkomst sedan ett drygt år tillbaka (Ja, förutom min "Hemmafru-lön" från Peyman då såklart :-)) Det känns som att jag ändå drar mitt strå till stacken då jag gör BRA (!!) affärer. När vi åker hem så får jag skänka bort det jag inte rymmer i resväskan till behövande.

Den här veckan har jag spenderat totalt 8 dollar och 29 cent (dvs ca 54 kr) på dessa grejer som har ett verkligt inköpspris på drygt 200 dollar (1300 kr):
 .
Ögonskuggor, foundation, läppstift, rakhyvlar, tuggummin, tandkräm, bindor, rengöringskrämer, tandkrämer, elektrisk tandborste shampoon, balsam, krämer, munskölj och Transformer, Wohoo!!!
Ett drygt kilo M&M, kaffe och te!
Skoinlägg och nylonstrumpor....

4 kommentarer:

  1. Men jisses vad grejjer! Förstår att du blivit riktigt "hooked" ;)

    SvaraRadera
  2. inte illa måste jag säga :)

    SvaraRadera
  3. Klart värt! Blir nog mycket att skänka bort när ni ska hem:).

    SvaraRadera
  4. Wow! hade varit skoj med ett sånt system i Sverige också! kunde lätt bli en favorit sysselsättning! :) Du får fylla ett par stora kartonger med grejer och skicka med posten...det gjorde jag när jag skulle hem från mitt år i USA :)

    SvaraRadera