onsdag 5 oktober 2011

Stranden

I dag känns det som att hösten har kommit till Pasadena. Regnet öser ner och det är bara 16 grader ute, Brr...
Kontrasten är stor mot i söndags då det var 30 grader och stranden som gällde. Som tur är så innebär inte hösten slut på sol och värme för 6 månader framåt. Här regnar det sällan många dagar i sträck och om några dagar kan det vara pool- och strandvärme-temperaturer igen. Tur för mig! Inget höst-depp här inte utan kanske jag ska passa på att njuta av att sitta inomhus och mysa istället. Regn kan ju faktiskt vara rätt mysigt då det bara händer då och då... 
 

1 kommentar:

  1. Nä, nä... jag är inte avis. Jag njuter av min första höstförkylning. Har legat under duntäcket & frysit & svettats om vartannat. Huvudet dunkar så skönt. Nu får jag anledning att äta extra mycket frukt & dricka extra många koppar ingefäravatten med honung. Mmm.. livet leker!

    Kram! (hoppas jag inte smittade dej ;) )

    SvaraRadera