måndag 10 oktober 2011

Kurragömma

Det har livlig fantasi båda mina småskruttar och det är bra att alltid ha en kamera  nära till hands. Nova har börjat hitta på både ett och annat bus...

Favoritstället att gömma sig på är lektältet.

Men det är även kul att gömma sig under sängen...

Eller i soffbordet...

Eller det kanske till och mer går att gömma sig i en BH :-)
Under vagnen, ett riktigt höjdarställe!

Om jag kladdar på mig ett tillräckligt tjockt lager med Yoghurt, då syns jag inte!


SÅ DET SÅ!!!

2 kommentarer:

  1. Ha ha! Vilken göllonge!!! Du, mrs Kelk, kommer du ihåg när vi fick den där hästskochokladen av er?? Skev ett inlägg om den på min blogg, men minns kan inte minnas när vi fick den. Hittade dessutom inget bästföredatum...

    Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Nä, jag åt ju inte upp chokladen men jag är säker att jag fick den av er. Ni hade köpt den i en affär i Umeå. De hade visst en massa verktygschoklad också. Kommer du ihåg nu?
    Kram!

    SvaraRadera