måndag 28 februari 2011

Äntligen börjar alla ha tillfrisknat någorlunda. Nova har sin första feberfria dag idag. Neo går sin andra dag på förskolan. Nästa vecka måste de tillbaka till doktorn för att kontrollera öronen. Jag känner mig som en zombie efter 11 nätter då jag inte fått sova mer än en kvart åt gången. Förhoppningsvis ska Nova få tillbaka sitt fina sömnmöster från innan hon blev sjuk.

Här mådde Nova inte bra alls.

Den här är från innan de blev sjuka. Jag försökte träna Nova på att krypa, men hon vill inte böja på knäna.                         Det ser lite roligt ut.

Neo har rita Sponge Bob och Patrick. Han har blivit riktigt duktig på att rita!
orginalet...
 
Jag hann aldrig skriva något om alla hjärtans dag  så här kommer en sen liten uppdatering...
Neo  jobbade hårt på att göra gratulationskort åt alla barn i hans klass på förskolan. Det är tradition här.
Själv fick han med sig en stor påse full av alla-hjärtans-dag kort och små presenter, mest godis, hem från förskolan den dagen.

Neo skriver sitt namn och fäster slickepinnar på korten han ska ge till kompisarna.
Ett färdigt kort.
Så här mycket godis och presenter hade Neo fått av sina kompisar och fröknar. Han var helt överlycklig!

Vi firade varandra med blommor och choklad.

Nova fick en liten apa av mig, den var lite lik henne!

Senaste veckan har varit den kallaste sedan vi flyttade hit. En natt hade det kommit snö på bergstopparna som syns  bakom palmerna, inte alls långt från oss. Det hade även snöat på Hollywood Hills och några andra ställen i närheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar