onsdag 17 november 2010

Neo hade haft en fantastisk dag på sin förskola. Han var eld och lågor då jag hämtade honom och fröknarna berättade hur duktig han varit. Han hade till och med ätit upp all lunch! De gillar papper och blanketter här i USA, även på förskolan. Vaje dag får vi en ifylld rapport över hur dagen varit för Neo; om han ätit bra, sovit m.m. det känns skönt för den illa hönsamman i mig som önskar att jag hade en övervakningskamera monterad på honom. Idag hade de tydligen haft brand och jordbävningsövning, tränat A;B;C, 1,2,3 och han hade varit jätteduktig! :-) I morgon ska de fira Musse Piggs födelsedag. Han ska gå imorgon istället för på fredag (3 dar per vecka) eftersom vi ska på lunch-fest på Peymans jobb på fredag.

Nu ikväll har vi haft gäster. Vi beställde mat från en persisk restaurang. Mycket gott! Det är vanligt att man catrar mat istället för att laga, vilket passar mig bra just nu då jag inte ens har koll på vilket temperatur ugnen ska ställlas in på i farenheit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar