torsdag 16 december 2010

Gott och blandat

Nu har jag och Neo varit och handlat en julgran. Han fick välja ut julgranskulor också. Det blev genast lite juligare och mysigare i lägenheten. Några tända ljus och en julskiva gjorde också sitt till. Skivan var på DVD med en öppen spis med brasa, hög mysfaktor!
Här är några av de fina barnkläder som jag har hunnit köpa. Dessa klänningar betalade jag mellan 50-70 kronor för. Supergulliga tycker jag! Nu ska jag försöka behärska mig till efter jul, jag gissar att de har mellandagsrea här också, hoppas det!

2 kommentarer:

  1. Kan förstå att man inte får så mycket julkänsla när vädret inte är som det "ska" vara när det är jul. Fast jag har iofs. inte heller särskilt mycket julkänsla fastän det är mängder med snö.

    Jättefina klänningar, Snacka om kap!

    Kramar/Lena och Melina:)

    SvaraRadera
  2. Meeen saaaa fina klanningar!! haller med Lena, vilket kap!!

    SvaraRadera