onsdag 8 december 2010

Peyman på uppkörning

24 grader varmt ute och solen skiner, man kan inte klaga på vädret i Californien... Neo är tillbaka på förskolan, han var feberfri igår men har fått tillbaka sin astma-hosta så nu får jag börja om med medicineringen. Peyman är och gör sin uppkörning på körskolan nu och jag väntar på at than ska höra av sig. Själv trodde han att de skulle kugga honom efterom det verkar som att de flesta har blivit kuggade en eller ett par gånger.
Det mesta är större i USA, men den här polisbilen var så liten att jag skulle ha svårt att hålla mig för skratt om den satte efter mig med blåljusen på...

Vår bil och vår nya, stooora barnvagn, där även Neo har ett litet säte.
Nova leker med sina grejer,

2 kommentarer:

  1. Jo såg man en sån dära efter en skulle man nog skratta :) Gäller inte det svenska körkortet?

    SvaraRadera
  2. Svenska körkortet gäller om man turistar, skulle fungera med ett internationellt körkort, men det har han inte fixat.

    SvaraRadera