torsdag 23 december 2010

Julfest

Igår när jag skulle hämta Neo på förskolan så hade han skåpet fullt med presenter. Det var både från fröknar och dagiskompisar. Det är tydligen tradition här, trevligt men stressande, jag har ju inte gett något till någon! Hmmm... Jag kanske måste akut-fixa något!?
Neos julklappar från förskolan

juleljus

Tomten besökte förskolan.

Dessutom spöregnade det, verkligen skyfall, med åska och allt! Det var uppehåll på morgonen så jag vågade mig ut med vagnen för att gå några ärenden, plötsligt öppnade sig himlen och det bildades floder som dränkte mig upp till vaderna.
På kvällen var det julfest i huset där vi bor. Det bjöds på vin med tilltugg och barnen fick baka pepparkakshus. Det var trevligt att få träffa lite grannar. De som bor lägenheten ovanpå oss var riktigt trevliga, men har tyvärr inga barn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar